Rage 128 jest dość wydajnym akceleratorem 3D wyposażonym dodatkowo w funkcje obsługujące dekodowanie MPEG-2. Dysponuje ponadto podwójnym układem rende- rującym. Choć, w porównaniach z innymi akceleratorami jego wydajność wydaje się wystarczająca plasuje go jednak w końcówce listy. Częstotliwość zegara Rage 128 również jest względnie niska. Karty wykorzystujące chip Rage 128 to Rage Fury oraz All-in- Wonder 128. All-in-Wonder jest interesującą konstrukcją z uwagi na wyposażenie w postaci tunera telewizyjnego i możliwość przechwytywania obrazów wideo w formacie MPEG-2. Układy ATI Rage 128 można spotkać także w systemach komputerowych takich firm, jak Sony czy Apple. Karty z chipem Rage 128 są jednymi z tańszych propozycji. Prawdziwym problemem ATI było niewystarczający serwis dla programów obsługi. Wczesne programy obsługi w trybie 16-bitowym dawały obraz o niskiej jakości. Wprawdzie sytuacja uległa polepszeniu, jednak wciąż występują problemy w grach 3D. Na szczęście opracowywane są coraz lepsze programy obsługi OpenGL ICD. Chip Rage 128 wykorzystuje do 32 MB pamięci. Rage 128 Pro jest najnowszym produktem linii Rage 128. Układ ten pracuje ze znacznie wyższą w stosunku do Rage 128 częstotliwością zegara. ATI wyposażyło go w funkcje filtrowania anizotropowego i sprzętowej kompresji tekstur. Niestety są to jedyne znaczące zmiany konstrukcji. Wobec wyższej częstotliwości taktowania powinna wzrosnąć także szybkość wypełniania.